کاکادو میجر میچل

کاکادو میجر میچل (major mitchell cockatoo) با نام علمی  Lophochroa leadbeateriاغلب به عنوان کاکادو صورتی نیز مشهور است که یک کاکادو با جثه ای متوسط می باشد و محدود به مناطق خشک و نیمه خشک داخلی استرالیا می باشد.

بافت نرم وسفید بدن ، پر و بال های صورتی رنگ و تاج زرد روشن کاکادو میجر میچل را به عنوان زیباترین کاکادو در دنیا به رسمیت شناسانده است.

احتمال اینکه کاکادو میجر میشل دارای رابطه ی خویشاوندی ژنتیکی با کاکادو گالا یا رز داشته باشد بسیار زیاد است که طی تکامل به زیر گروه ها تبدیل شده اند ، اما کاکادو میجر میچل هم مانند کاکادو گالا توانایی تولید رنگدانه ملانین و تزریق آنها به بال و پر را از دست داده است. از ویژگی های منحصر به فرد کاکادو میجر میچل تاج بزرگ و داشتن حالت گرد در بال می باشد.

کاکادو میجر میچل

کاکادو میجر میچل

کاکادو میجر میچل به زیستگا های وسیع و جنگل های انبوه درختان اکالیپتوس و سایر درختان جنگلی نیاز دارند و تمایلی به داشتن لانه های نزدیک به هم ندارند و یک محدوده را برای خود در نظر می گیرند. البته برخی مواقع در همان مناطق نژادهای اصلاح شده و هیبرید کاکادو میجر میچل و گالا دیده شده است.

کاکادو میجر میچل

کاکادو میجر میچل

در حال حاضر کاکادو میجر میچل در لیست حفاظت محیط زیست و گونه های در حال تهدید قرار گرفته است.

یک کاکادو میجر میچل که امروزه بسیار مشهور شده به اسم cookie می باشد که از سال ۱۹۳۴ در باغ وحش ایلینوی در بروکفیلد در نزدیکی شیکاگو و اکنون ۷۹ ساله می باشد که دیگر در معرض نمایش در باغ وحش نیست و به کاخ پرندگان برای نگهداری انتقال داده شد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    در حد کاکادوی تاج زرد قدرت بیان دارد و قیمت حدودا ۸۰ میلیون در صورت تمایل به خرید و سفارش لطفا تماس بگیرید

  2. مهدی قزوینی زاده می‌گه:

    ضریب هوشی ونرخ قیمت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>