کاکادو گالا سخنگو

کاکادو گالا رز سخنگو

کاکادو گالا سخنگواغلب با نام های کاکادو رز ، کاکادو رزیتا گالا ، کاکادو صورتی و … مشهور است که اغلب در تمام نقاط استرالیا دیده شده است . کاکادو گالا دارای سر و سینه ی صورتی رنگ بسیار زیبا و بال هایی به رنگ خاکستری می باشد. این نوع کاکادو دارای جثه ای متوسط در میان کاکادوها می باشد و قدرت سخن گویی نسبتا مناسبی نیز دارد. هم چنین کاکادو گالا همانند سایر کاکادو لانه ای در درختان ایجاد می کند و هر بار ۲-۵ تخم سفید رنگ می گذارد که پس از ۲۵ روز تخم ها تبدیل به جوجه می شوند.

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد یک کاکادو گالا سخنگو بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که این کاکادو گالا سخنگو کاملا رام ودستی شده است و به خوبی روی دست می آید و رفتاری بسیار گرم وصمیمی با اطرافیانش از خود نشان می دهد و در حال حاضر این کاکادو گالا سخنگو حدودا ۲ ساله می باشد و متولد ۲۰۱۱  است و توانایی خوبی در سخن گویی دارد به طوری که ۲۰ کلمه را به صورت کاملا واضح تلفظ می کند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاکادو گالا سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرنداگن واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>