کاکادو گالا سخنگو

کاکادو گالا سخنگو

کاکادو گالا یا کاکادو رز از خانواده ی کاکادوها می باشد که می توان آن را در گروه زیباترین کاکادوها جا داد و این به خاطر رنگ بسیار زیبا و مجذوب کننده ی پرهای کاکادو گالا می باشد. کاکادو گالا بومی مناطق خاصی از استرالیا است و اغلب پراکنش نسبتا مناسبی در این مناطق دارد . کاکادو گالا علاوه بر زیبایی دارای قدرت یادگیری کلمات و سخنگویی نسبتا مناسبی نیز هست که این دلایل باعث می شود که گالا به عنوان یک حیوان خانگی زیبا و جذاب انتخاب گردد و طرفداران خاص خود را در میان جوامع مختلف دارد.

یک کاکادو گالا سخنگو بسیار زیبا در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد .این کاکادو گالا سخنگو بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد و کاملا رام ودستی شده و اهلی است و به خوبی روی دست می آید و درک مناسبی نیز از رفتار اطرافیانش دارد و پرنده ای شاداب و مهربان است. کاکادو گالا سخنگو دنیای پرندگان در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد و توانایی بالایی در سخنگویی دارد به طوری که در حال حاضر ۲۰ کلمه را با تن صدایی زیبا تلفظ می کند و چنان چه در آینده نیز صاحبانش زمان کافی برای آموزش آن اختصاص دهند قطعا تعداد بسیار زیادی کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاکادو گالا سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    بله قربان دیدم چشم اگر مشتری بود حتما تماس میگیرم

  2. مسعود کرباسی می‌گه:

    در رابطه با جوجه عروس بود

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    میشه بفرمایید در چه موردی بوده

  4. مسعود کرباسی می‌گه:

    سلام جناب ندافی . من ایمیل واستون فرستادم. میشه نظرتون رو بگید. ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>