کسترول آمریکایی (American Kestrel)

کسترول آمریکایی

کسترول آمریکایی (American Kestrel) با نام علمی Falco sparveriusکوچک ترین شاهین در شمال آمریکا می باشد که پراکنش وسیعی در سراسر دنیا دارد به طوری که در تمام قاره ها به جز قطب شمال حضور دارد. کسترول آمریکایی در مناطقی که توسط انسان ها ساخته شده چون پارک ها و مراتع به سرعت جذب می گردد و اغلب در مناطق فعالیت انسان ها مانند شهرها نیز فعال هستند.

غذای اصلی کسترول آمریکایی اغلب حشرات و پستانداران کوچکی چون موش هستند که برای ردیابی آنها می توان این شکارها را در زمین قرار داد و حضور آنها را اسکن کرد.

کسترول آمریکایی لانه ی خود را درون حفره های قدیمی که توسط دارکوب ایجاد شده و یا حفره های طبیعی درختان ایجاد می کنند که قابل ذکر است که کسترول آمریکایی در فصل تولید مثل به حفره هایی درون درخت نیاز دارد و در خارج از فصل تولید مثل به طور آزاد در مناطق مختلف زندگی می کند و نیاز به لانه ی خاصی ندارد.

هم چنین قابل ذکر است که کسترول آمریکایی در خلاف جهت باد پرواز می کند و امروزه با توجه به مبارزه با آفات چون حشرات و موش ها در مزارع و باغات به طبع طعمه های این پرنده نیز کاهش می یابد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>