ککاتیل به عنوان حیوان خانگی

ککاتیل به عنوان حیوان خانگی

ککاتیل به عنوان حیوان خانگی

اغلب ککاتیل نسبت به طوطی های بزرگ جثه خواهان کمتری دارد ، البته  قابل ذکر است که نگهداری از ککاتیل به مراتب راحت تر از آنهاست و اگر به خوبی  اهلی شوند طوطی های بسیار دوست داشتنی و سرگرم کننده ای می باشند. طول عمر ککاتیل در اسارت عموما ۱۵-۲۰ سال ذکر شده است اگرچه گزارش هایی در مورد ککاتیل های ۳۰ ساله و حتی بیشتر نیز ارائه شده اند. نظرات متناقض در مورد طول عمر ککاتیل به نوع رژیم غذایی و مراقبت از آنها برمی گردد که منجر به طول عمر بالاتر گردیده است.

رژیم غذایی ککاتیل در طبیعت شامل میوه های تازه ، سبزیجات ، انواع دانه ها و حتی حشرات می باشند.  شما با یک کپی برداری از رژیم غذایی طبیعی ککاتیل می توانید یک ککاتیل سالم و همیشه سرحال را داشته باشید.

ککاتیل به عنوان حیوان خانگی

در مورد شخصیت ککاتیل باید گفت که به طور کلی شخصیتی بسیار مشابه با طوطی خاکستری آفریقایی دارد البته به مراتب از درجه خرابکاری کمتری برخوردار است ولی هر دو به نوازش زیادی احتیاج دارند . محبوبیت ککاتیل به عنوان حیوان خانگی به خاطر خلق و خوی بی نظیرش می باشد که البته باعث شده که به دلیل خلق آرامش گاهی مورد اذیت و آزار طوطی های کوچک تر اما با اعتماد به نفس بالا چون مرغ عشق قرار گیرد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>