یک جفت عروس هلندی مولد

عروس هلندی

عروس هلندی به عنوان پرطرفدارترین پرنده خانگی در آمریکا مطرح است. دلایل این محبوبیت را می توان در ظاهر زیبا و جذابیت و طنازی رفتارهای این پرنده جستجو کرد. استعداد خاص و فوق العاده عروس هلندی در ساخت و تقلید صدای سوت مانند است. عروس هلندی می تواند هر صدا و آهنگ و ملودی را به شکل سوت تقلید کند. از دیگر نکات خاص عروس هلندی می توان به مهربان و دستی بودن این پرنده اشاره کرد، بطوریکه بهترین تفریح برای عروس هلندی این است که روی شانه ی کسی که دوستش دارد بنشیند و با او بازی کند.

عروس هلندی

عروس هلندی

به تازگی یک جفت عروس هلندی لوتینو مولد زیبا و دوست داشتنی در لیست فروش دنیای پرندگان قرار گرفته است. اگر علاقمند به داشتن یک جفت عروس هلندی لوتینو سفید و مولد هستید برای بازدید از این جفت زیبا به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>