فروش جوجه کاسکو دستی شده زیبا

کاسکو یک طوطی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد که اغلب طرفداران بسیاری را مجذوب خود گردانیده ، چرا که کاسکو یک طوطی با قدرت سخن گویی استثنایی می باشد و توانایی بی نظیری در زمینه ی سخن گویی دارد و از هوش و استعداد بالایی نیز برخوردار است ، به گونه ای که توانایی یادگیری و درک بالایی نیز در مورد کلمات و رفتارها دارد . از سایر ویژگی های قابل ذکر کاسکو می توان به رفتار دوستانه و کاملا اجتماعی آن اشاره کرد که موجب گردیده که کاسکو را به عنوان یک همدم مناسب برای سال های متمادی انتخاب نمایند.

فروش کاسکو جوان زیبا

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه کاسکو دستی شده زیبا می باشد که یک جوجه حدودا یک ساله است و دارای پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده می باشد و در سلامت کامل به سر می برد و کاملا رام و دستی شده است و رفتاری کاملا اجتماعی دارد  و بسیار مستعد یادگیری می باشد ، چنان چه این جوجه کاسکو به خوبی آموزش ببیند تعداد بی شماری کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو دستی زیبا و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه ونمایشگاه دنیای پرندگان مراجع نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    بله امکانش هست

  2. مهدی می‌گه:

    سلام
    ببخشید اگه ما به دفتر شما مراجعه کنیم میتونیم پول نقدی بدهیم یاه فقط باید بریزیم حساب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>