کاسکو در میان سایر طوطی سانان دارای ویژگی های بسیار متمایز است و از بسیاری جهات جذاب تر از سایر طوطی سانان می باشد و افراد بسیاری تمایل به خرید کاسکو دارند و حتی کاسکو را نسبت به زیبا ترین طوطی سانان نیز ترجیح می دهند  ، از این رو باید افرادی که قصد خرید کاسکو دارند پیش از خرید به یک سری نکات توجه کنند و به خوبی در مورد کاسکو و موارد ضروری برای یک زندگی سالم کاسکو تحقیق نمایند تا در آینده دچار مشکل نشوند.یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو اهلی سخنگو رام و دستی شده و اهلی می باشد که دارای رفتاری کاملا اجتماعی و دوستانه با طارفیانش می باشد. هم چنین این کاسکو سخنگو در حال حاضر ۲ ساله می باشد و توانایی بسیار مناسبی در سخنگویی نیز دارد. به طوری که این کاسکو در حال حاضر توانایی بیان ۳۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد. هم چنین این کاسکو بسیار مستعد یادگیری می باشد و در سلامت کامل نیز به سر می برد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو اهلی سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>