قفس مناسب طوطی

بهترین قفس طوطی

اینکه هر فردی یاد بگیرد که چگونه قفس مناسب طوطی خانگی خود را نتخاب نماید بسیار مهم است. به همین دلیل امروز به مهم ترین ویژگی های قفس طوطی اشاره می نماییم و در مورد هر ویژگی آن نیز مختصرا توضیح داده خواهد شد.

- اندازه و شکل:

قفس طوطی شما باید به اندازه ی امکانات شما و فضای اتاق در نظر گرفته شود و به حدی بزرگ باشد که در فضای اتاق جا بگیرد. با این حال باید فاصله ی میله ها به حدی باشد که طوطی قادر به فرار کردن نباشد و یا سر آن میان میله های قفس گیر نکند. برای قفس پرنده نباید از رنگ های سمی استفاده نمود. هم چنین ابعاد قفس پرنده با توجه به جثه ی هر طوطی در نظر گرفته می شود.

 _ مواد:

بهترین ماده برای ساختیک قفس طوطی استفاده از فولاد ضد زنگ می باشد که امن ، بسیار قوی و با دوام است ، قفسی که از چوب بامبو و سایر مواد ساخته می شوند به راحتی جویده می شوند و از بین می روند.

- در :

در قفس باید از چندین نوع ساخته شود به طوری که هر قفس طوطی باید درهایی از نوع کشویی و درهایی که از بالا باز می شوند را در کنار هم داشته باشد.

- کف قفس:

کف قفس باید بزرگ باشد و د رعین حال به راحتی قابلیت نظافت را داشته باشد و برای این منظور بهترین حالت کف های متحرک است که به راحتی قابل جا به جا کردن است ، بسیاری از کف ها دارای توری های قابل جا به جا شدن می باشند.

- مرکز بازی:

برخی از قفس ها دارای مرکز قفس در وسط یا یکی از طرفین قفس می باشند ، این مرکز محل نسبتا بزرگی است که ممکن است طوطی شما زمان زیادی را در طول روز به بازی در آنجا اختصاص دهد .

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dost aziz
    sharmandeh man mosaferat bodam .
    shomareh tamas 09124403290

  2. مهدی می‌گه:

    سلام خسته نباشید. من راجع به جوجه کاسکو و قیمتش و اینکه اصلا دارید یا نه سوال داشتم. متاسفانه ادرس ایمیل از شما پیدا نکردم. شماره تماس هم ندارم.
    اگه لطف کنید پاسخ بدید ممنون میشم
    با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>