کاسکو یا همان طوطی آفریقایی مشهور محبوب ترین گونه ی خانواده ی طوطی سانان در تمام جوامع بشری معرفی شده است. این محبوبیت و جذابیت های ویژه بیشتر به این دلیل است که این نوع خاص از طوطی ها یعنی کاسکو مقلد بسیار قهاری در تقلید صدا و بیان کلمات بسیار زیاد در طی سال های زندگی خود می باشد و هم چنین در درک مفاهیم و مطالب نیز بسیار توانا و زیرک می باشد.

یک کاسکو سخنگو ۳ ساله در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو بسیار رام و دستی و اهلی شده است و توان بیان ۲۵ کلمه را به صورت کاملا واضح و درست دارد و هم چنین کلمات را با درک معانی آنها بیان می کند . کاسکو سخنگو دنیای پرندگان به راحتی با افراد جدید خو گرفته و رابطه ی دوستانه ای را برقرار می کند. این کاسکو سخنگو دارای پرهایی بسیار صاف ، منظم و مرتب می باشد و در کما سلامت به سر می برد.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

تصویر بالا مربوط به کاسکو سخنگو دنیای پرندگان می باشد. چنانچه قصد خرید این کاسکو را دارید می توانید اسباب بازی و غذای مخصوص این کاسکو را نیز از فروشگاه دنیای پرندگان تهیه نمایید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>