بهترین سن برای خرید طوطی برای آموزش سخن گویی

بهترین سن برای خرید طوطی برای آموزش سخن گویی

بهترین سن برای خرید طوطی برای آموزش سخن گویی

در چه سنی باید آموزش سخن گویی به طوطی را آغاز کنیم؟

هیچ وقت طوطی ها برای سخن گویی و آموزش صحبت کردن خیلی جوان نیستند . ممکن است طوطی شما برای یک مکالمه و محاوره جوان باشد ولی برای به خاطر سپردن کلمات هیچ وقت جوان نیست.  اگر شما یک جوجه طوطی دارید ، آموزش آن خارج از قفس بسیار آسان خواهد بود. در این شرایط طوطی شما بهتر کلمات را یاد خواهد گرفت. طوطی ها در هر سنی برای یادگیری نیاز به آرامش و اعتماد به نفس برای یک تعامل صوتی دارند . در گام اول باد ملایم ، مهربان و صبور باشید ، این حالت شما موجب آرامش و اعتماد به نفس طوطی می شود . یک طوطی کاملا مشابه یک کودک انسان است و نباید از آن انتظار داشته باشید که به سرعت صحبت کند.

طوطی های جوان مشتاقانه به کلمات گوش می کنند و تمایل به تقلید دارند تا بتوانند با صاحبان خود تعامل داشته باشند. طوطی های کوچک جثه از سن ۳-۶ ماهگی و طوطی های درشت جثه از سن ۶-۱۲ ماهگی شروع به تقلید و بیان کلمات می کنند اما پیش از این سن نیز کلمات را با خاطر می سپارند. اولین تلاش طوطی شما برای تقلید کلمات شاید به نظر شما یک صدای ضعیف و آرام باشد که به سختی توسط شما قابل تشخیص باشد.  اما با گذشت زمان و تکرار طوطی حالات و صدای خود را به صدای شما نزدیک خواهد کرد.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>