فروش فنچ وایدا

فنچ وایدا

فنچ وایدا یا همان whydah finch یک نوع خاص از فنچ ها از خانواده ی Viduidae می باشد و با توجه به اینکه به طور کلی فنچ پرنده ای بسیار کوچک و دوست داشتنی است قابل ذکر است که فنچ وایدا یک نوع بسیار جذاب و محبوب از فنچ می باشد که در ایران نیز بسیار کم یاب است و تشخیص آن در خارج از فصل تولید مثل از سایر فنچ ها بسیار مشکل می باشد چرا که در این زمان ها تفاوات ظاهری مشخصی نسبت به سایر فنچ ها ندارد و فقط در طول فصل تولید مثل است که فنچ وایدا دم بسیار بلند و زیبایی دارد که جلب توجه می کند و این ویژگی بارز فنچ وایدا نر می باشد که برای جلب فنچ وایدا ماده این ظاهر را پیدا می کند.

دنیا پرندگان به تقاضای برخی از دوستان که تمایل به خرید فنچ وایدا داشتند تعداد بسیار محدودی فنچ وایدا جهت فروش عرضه می نماید . این فنچ های وایدا در حال حاضر ۱٫۵ و ۲ ساله می باشند و صدای بسیار زیبایی دارند و آواز می خوانند و عمر مفید فنچ وایدا چیزی حدود ۱۰ سال می باشد و طول بدن فنچ وایدا در این حالت طولی حدود ۳ برابر طول بدن آن در حالت معمولی خواهد داشت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید فنچ وایدا می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>