داروی ضد پرکنی طوطی و کاسکو

داروی ضد پر کنی طوطی و کاسکو یک داروی بسیار موثر و قوی جهت بهبود و درمان پر کنی در انواع طوطی و کاسکو می گردد. این دارو برای انواع طوطی سانان چون کاسکو ، فنچ ، مرغ مینا ، عروس هلندی و … کاربرد دارد. زمان استفاده از داروی ضد پرکنی طوطی و کاسکو به طور معمول زمانی است که طوطی و کاسکو دچار پرکنی شده و در ضمن زمان مسابقه ی پرنده های زینتی آواز خوان نیز این دارو به زیبایی پرها و در نتیجه زیبایی کلی پرنده می افزاید. داروی ضد پرکنی طوطی و کاسکو  محصولی از شرکت VERSELE-LAGA تولید کشور اسپانیا می باشد که با رعایت تمامی استانداردهای ضروری تولید گردیده است. چنانچه طوطی یا کاسکو شما دچار پرکنی شدید می باشد یا علاقه مند به بهبود هر چه سریع تر طوطی خود هستید می توانید از ترکیب این دارو همراه با محصول MUDA و داروی ضد استرس و کلسیم برای طوطی خود استفاده نمایید که به طرز فوق العاده سریعی سلامتی و پرهای تازه و سالمی را برای طوطی شما به همراه دارد.

داروی ضد پرکنی طوطی و کاسکو

داروی ضد پرکنی طوطی و کاسکو

برای بازدید از فروشگاه و خرید داروی ضد پرکنی طوطی و کاسکو  و یا خرید داروهای همراه با آن جهت درمان سریع تر می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیزم
    میتوانم براتون ارسال کنم تماس بگیرید در خدمتم

  2. masoud davarzadeh می‌گه:

    salam in daroi ra chegoneh mishavad kharidari kard man ye kasko daram parkan shodeh tabehal hame chez ra emtehan kardam vale khob nashodeh

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    chon tozihe in soal mofasal khahad bood lotfan tamas begirid

  4. مریم می‌گه:

    سلام. من یه طوطی سبز دارم که دو ساله خریدمش. از وقتی خریدم پر نداشت. یه دوره داروی ضد پرکنی استفاده کردم ولی اثر نداشت و به شدت از داروهایی که روش اسپری می شد میترسید اون قدر فرار میکرد که زخمی میشد و یه روز ساکت میشد. دکتر گفته بود افسردگی داره اما به جز ترسش هیچ مشکل دیگه ای نداره و خیلی حرف میزنه و سر حاله. نمیدونم پرهاشو میکنه یا خودش میریزه، آخه به جز جلوی سرش هیچی پر نداره. چکار کنم پرهاش در بیاد؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>