درمان نقرس طوطی

درمان نقرس طوطی

درمان نقرس طوطی

روش های درمان نقرس در طوطی به طور کلی به علل ایجاد نقرس در طوطی بر می گردد ، ولی به طور کلی باید آب زیادی به طوطی مبتلا به نقرس داده شود و در عین حال نیز طوطی را به دامپزشک برده و روش های درمانی دامپزشک در مورد طوطی اعمال گردد. دادن آب زیاد به طوطی مبتلا به نقرس مانع دفع آب زیاد از بدن می گردد . در نقرس اغلب کاهش فعالیت  uic اتفاق می افتد و دامپزشک اغلب   urine acidifiers برای طوطی مبتلا به نقرس تجویز می نماید.

درمان نقرس طوطی

کاهش پروتئین ، نمک ، کلسیم و ویتامین D3 به طور همزمان با افزایش فسفر و مصرف بالای آب از جمله تغییرات مهم در رژیم غذایی طوطی برای درمان نقرس می باشند. هم چنین در مورد طوطی مبتلا به نقرس باید به خوبی به تجزیه و تحلیل رژیم غذایی بپردازید چرا که تضمین مصرف مقدار مناسب از مواد معدنی ، ویتامین ها و پروتئین ها برای طوطی مبتلا به نقرس ضروری می باشد. ویتامین ها از جمله ویتامین K گاهی اوقات برای کمک به عملکرد کبد و کلیه برای کمک به کنترل نقرس در طوطی می تواند موثر باشد.

دلایل بروز نقرس در طوطی

نقرس در طوطی ها اغلب به دلیل آسیب عمده به کلیه ها و مختل شدن عملکرد کلیه رخ می دهد و موجب تجمع اسید اوریک و اورات در مفاصل و عضلات می گردد.

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>